Levertijd

LEVEREN

 

Wij doen ons uiterste best je bestelling op werkdagen nog dezelfde dag te verzenden. Mits PostNL, DHL of het desbetreffende postbedrijf geen vertraging heeft, betekend dit in de meeste gevallen dat je het de volgende dag in huis heb! Hou er echter rekening mee dat dit ons niet altijd lukt, soms zijn producten niet voorradig en kan de levering van jouw bestelling iets langer duren. Daarom hanteren wij een gebruikelijke levertijd van 1-3 werkdagen. NB: weekenden zijn geen werkdagen!

 

 

Verzenden

Verzenden geschiedt via PostNL, DHL en de klant betaald de verzend kosten!  Vanaf € 75,- betalen wij jou verzendkosten!

Voor klanten uit andere landen dan Nederland zijn de verzendkosten afhankelijk van het land. POSHELMAS behoudt zich het recht voor om dit bedrag te conformeren aan de meest actuele tariefstelling voor deze diensten door PostNL of DHL

 

 

Retourneren

Omdat we graag willen dat u tevreden bent met uw aankoop via onze webshop, heeft u de mogelijkheid tot retourneren binnen 14 dagen. Het is van belang dat u netjes omgaat met de producten en de originele verpakking. U kunt het product met alle geleverde toebehoren in de originele staat, originele verpakking en originele aangehechte kaartje retour sturen. De klant draagt de kosten voor de retourzending. Voor het retour zenden van een product neemt de klant contact op met poshelmas per mail info@poshelmas.nl, zo kunnen wij u begeleiden in het retour traject.

Klik op de volgende link om je retour aan te melden via info@poshelmas.nl , daarbij kan je kiezen om je pakketje af te geven bij een afleverpunt of kiezen om je pakketje op te laten halen door DHL!

 

LET OP: Bij het retourneren van je pakketje is het heel erg belangrijk dat de barcode en adres van jezelf NIET ZICHTBAAR IS.
Wij zijn niet verantwoordelijk als het pakketje niet bij ons terecht komt. 

Het bedrag van het product, zal zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de retourzending terug betaald worden op de rekening waarmee betaald is. Soms komt het voor dat het binnen 1 werkdag verwerkt is, maar ga hier NIET van uit. Wij zijn namelijk afhankelijk van ons automatische betaalsysteem en de banken.

Extra opmerkingen:

 'Posh. skincare kan NOOIT geretourneerd worden, bij problemen of klachten kunt u contact opnemen met de klanten service en geven wij u graag een oplossing die bij de klant past.

  • Sale items mogen niet geretourneerd of geruild worden;
  • Het artikel mag niet gedragen of beschadigd zijn;
  • Wegens hygiëne is het niet mogelijk om oorbellen en sieraden en tassen te retourneren;
  • Vanwege oncontroleerbaar gebruik en misbruik van accessoires is het niet toegestaan deze te retourneren; 
  • Pas op met vlekken, ook producten met make-up vlekken worden niet retour genomen;
  • Er wordt geen ‘wasgarantie’ gegeven, problemen die zijn ontstaan ná het wassen van een product valt onder eigen verantwoordelijkheid.

Pre-orders worden per bestelling verzonden zodra het product bij ons binnen is.

Elke dinsdag ontvangen en verwerken wij de retouren.

Zodra wij het pakketje hebben ontvangen en verwerkt, maken we het bedrag over op je rekening middels ons betaalsysteem, dit gaat via MOLLIE-Payments. Het retourbedrag komt op de rekening waarmee betaald is (er staat dan mollie-payments via POSHELMAS) 

 

Wilt u een artikel ruilen, dan raden we u aan om het gewenste artikel retour te zenden en een nieuwe bestelling te plaatsen voor het juiste artikel.

Vergeet niet een mail te sturen naar info@poshelmas.nl met daarin uw naam, ordernummer en reden voor retour met daarin welke artikelen je retour stuurt. Dit versnelt het automatische retourproces. U krijgt altijd mail van ons terug, de mail wordt automatisch aan uw ordernummer gekoppeld. Vergeet daarom deze niet te vermelden!

Retouradres

POSHELMAS 

3281JC 3
Numansdorp

Meerkoetplaats

 

Heeft u verder nog vragen dan kunt u contact opnemen met de klanten service van poshelmas via info@poshelmas.nl